Pisarna v oblaku in kako jo lahko podjetje čim bolj izkoristi

V zadnjih petih ali šestih letih Microsoft izjemno veliko energije in denarja vlaga v izgradnjo svojega ekosistema produktov in storitev, ki ga večina uporabnikov pozna pod imenom Office 365. Navkljub imenu, ne gre za še eno novo različico programov iz zbirke Office, marveč je Office 365 skupek mnogih produktov in storitev, ki jih lahko vidite organizirane na infografiki »periodni tabela Office 365«.

Glavna prednost ekosistema Office 365 je, da so posamezni elementi prepleteni in lahko sodelujejo eden z drugim. Video, ki ga posnamete v storitev Stream, lahko uporabite tudi v drugih storitvah, denimo v storitvi Sway, v kateri izdelate interaktivne predstavitve naslednje generacije (nadgradnja PowerPoint predstavitev).

Druga izjemna prednost Office 365 pa je, da gre za storitev v oblaku. To pomeni, da so podatki, ki jih ustvarjate, vedno sinhronizirani v Microsoftove podatkovne centre v Evropi (Irska, Nizozemska, Avstrija, Finska, Nemčija). Podatki so tako dosegljivi vedno in povsod.

Odveč je pomislek, da potrebujete vedno povezavo v internet. Če denimo urejate svojo powerpoint predstavitev za naslednji sestanek, lahko to počnete tudi v računalniku, ki trenutno nima povezave v internet in brž, ko bo povezava vzpostavljena, se bodo vse spremembe sinhronizirale v podatkovni center. In to še ni vse: s sodelavci lahko hkrati obdelujete dokumente in razpredelnice in »v živo« boste lahko spremljali, kako vaši sodelavci dokumente spreminjajo.

Microsoft Office 365 orodja za povečevanje produktivnosti

Ob nakupu storitev Office 365 podjetje pridobi celo plejado orodij in storitev, ki jih lahko prične takoj uporabljati in s tem povečevati produktivnost sodelavcev. Nekatera so večini že poznana (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), mnoga pa so nova in Microsoft redno dodaja nove in nove storitve.

Elektronska pošta, koledar in stiki.

Kaj je: elektronski pošti predal, koledar in zbirka stikov

Glavne lastnosti: 50 GB prostora za elektronsko pošto, odlični antispam filtri

Storitev elektronske pošte v Office 365 je pravzaprav Microsoftov paradni konj. Brez oklevanja lahko rečemo, da je to trenutno najboljša tovrstna storitev v spletu. Poleg tega, da uporabnik dobi res veliko prostora za svojo elektronsko pošto (50 GB in še 50 GB dodatno za arhive), pa pridobi tudi zanesljivost delovanja poštnih strežnikov, odlične filtre neželene pošte, prav tako je ta tudi pregledana za morebitno škodljivo kodo, ki bi se znašla v priponkah.

Microsoftova poštna storitev Exchange Online je postala standard za poslovno pošto, pa ne samo za pošto, marveč tudi za storitev koledarja in shranjevanje stikov. Koledar in stike, ki jih urejamo v Outlooku, se sinhronizirajo tudi na telefon in obratno, če na telefonu spremenimo podatke stika, se spremembe sinhronizirajo tudi v Outlook. V vseh napravah, na katerih imamo konfiguriran dostop do Office 365 računa, je sinhronizirana tudi elektronska pošta. Če ste elektronsko sporočilo poslali iz  telefona, bo to vidno tudi v Outlooku na računalniku. Konec je torej zmede z iskanjem prejetih in poslanih sporočil.

OneDrive for Business

Kaj je: rešitev za varno shranjevanje in deljenje datotek v oblaku

Glavne lastnosti: 1 TB (1000 GB) podatkov (na uporabnika), na vseh napravah. Dostop tudi prek spletnega vmesnika.

OneDrive for Business ni isto kot brezplačni OneDrive, čeprav so funkcionalnosti podobne. S pomočjo OneDrive for Business lahko vsak uporabnik v vaši organizaciji shrani do 1TB podatkov, ki so mu nato na voljo na vseh napravah, od telefona, tablice, do običajnih računalnikov ali pa prek spletnega mesta. Sodelavci si lahko posamezne mape ali datoteke tudi delijo med seboj, lahko pa jih delijo tudi z zunanjimi uporabniki.

Računovodski servis lahko denimo prek OneDrive for Business uredi vsaki od svojih strank posebno mapo, v katere bodo nato stranke »odlagale« skenirane dokumente, ki jih mora računovodski servis nato knjižiti. Opisan je zgolj eden izmed mogočih scenarijev. Za stranke lahko denimo uredite mapo, v katero boste odlagali cenike, ki ste jih do sedaj pošiljali po elektronski pošti. Popravili boste le en cenik, nato pa boste strankam poslali le obvestilo, da so bili ceniki posodobljeni. Na ta način boste sebi zmanjšali količino dela, ter sebi in strankam zmanjšali količino elektronske pošte v predalih. Zavedati se je potrebno, da elektronska pošta nikoli ni bila mišljena za pošiljanje datotek. To možnost se je dodalo šele kasneje z razširitvami standarda. Vsekakor je bolj pametno poslati le povezavo do datoteke, kot pa da smetimo po predalih strank in sodelavcev. OneDrive for Business odlično rešuje problem preobremenjenih poštnih predalov.

SharePoint

Kaj je: platforma za organizacijo in shranjevanje dokumentov in sodelovanje med sodelavci

Glavne značilnosti: 1 TB prostora za celotno podjetje z možnostjo dokupa neomejenega prostora.

Za Sharepoint ste najbrž že slišali, vendar marsikomu ni povsem jasno, kako bi si z njim lahko pomagal. V bistvu gre za platformo, ki omogoča zaposlenim v podjetjih, da učinkoviteje sodelujejo, si izmenjujejo datoteke in čim bolje izkoriščajo resurse, ki so na voljo v podjetjih. Sharepoint knjižnice so nadgradnja sistema deljenih datotek na strežnikih, ki so še vedno običajne v podjetjih. Gre za nadgradnjo v smislu učinkovitosti uporabe. Običajen način dela z deljenimi mapami na strežnikih lahko primerjamo s skladiščem: skladiščnik mora vedeti natančno oznako police, na kateri bo našel paket z določeno oznako. A Sharepoint je zamišljen kot nekakšen razstavni prostor, v katerem so predmeti razstavljeni in postavljeni tako, kot se jih uporablja, zato je lažje najti in uporabljati.

Če je osrednji element v deljeni mapi datoteka, se v Sherpointu vse vrti okrog vsebine, ki je uporabnikom na voljo. Če želite s sodelavci deliti koledar, v katerem so dogodki v podjetju, ki se tičejo vseh v skupini (ali pa celotnega podjetja), ustvarite koledar, ga delite med sodelavce in ti se ne bodo ukvarjali več z iskanjem datoteke, kjer ta koledar prebiva, marveč bodo že takoj ogledovali vsebino koledarja.

Če imate floto službenih vozil, lahko s pomočjo upravljanja resursov v podjetju izdelate koledar za vsako vozilo posebej, v katerem si sodelavci lahko vnaprej rezervirajo posamezno vozilo. Tudi vsaka sejna soba ima lahko svoj koledar in nejevolja, ko več skupin skuša v istem času uporabljati sejne sobe, bodo preteklost.

Na podoben način lahko delite tudi stike in druge dokumente, ki morajo biti na voljo celotnemu podjetju. Ker pa je Sharepoint platforma, na kateri se da graditi tudi aplikacije, je možno funkcionalnosti prilagajati potrebam podjetju. Na razmeroma enostaven način lahko denimo ustvarimo aplikacijo za najavo dopustov, kjer bomo uredili tudi delovni tok potrjevanja (denimo: delavec mora najprej napisati, kdo ga bo zamenjeval na dopustu, nato mora zamenjava potrditi, da se s tem strinja, nato mora pa še nadrejeni potrditi).

Yammer

Kaj je: »Facebook« za podjetja

Glavne značilnosti: Doda družaben/družben element sodelovanju v podjetju.

Yammer je socialno omrežje s katerim lahko uporabniki dobijo malce manj formalen občutek za stvari, ki se dogajajo v podjetju. Uporaba je intuitivna in preprosta. Z njim lahko vsak zaposleni seznanja svoje sodelavce, kolege v timihi, na čem delajo, s kakšnim problemi se srečujejo, kako jih rešujejo in od sodelavcev tudi dobivajo povratne informacije.

Skype For Business

Kaj je: orodje za takojšnje sporočanje, video in avdio klice ter izvedbo video konferenc

Glavne značilnosti: video visoke ločljivosti, tudi do 10.000 sodelujočih

Odlično orodje za izvedbo srečanj skupin, ki so geografsko ločene. Z njegovo pomočjo lahko denimo izvedemo tudi izobraževanja za stranke, saj lahko v srečanje povabimo tudi zunanje uporabnike, ki nimajo Office 365 računa. Najrazličnejši spletni seminarji, za katere smo sedaj na primer uporabljali zunanje storitve in jih tudi drago plačevali, tako postanejo prava mala malica – in to brez dodatnih stroškov, saj je Skype For Business del vseh Office 365 Business paketov.

OneNote

Kaj je: organiziranje in izdelovanje zapiskov, deljenje zapiskov med sodelavci

Glavne značilnosti: enostaven uporabniški vmesnik, zapiske lahko urejajo vsi, ki jim damo pravice

Prepričani smo, da se znotraj vašega podjetja vaši zaposleni dnevno učijo novih stvari. Vsak dan se srečujejo z novimi problemi in najdejo zanje tudi ustrezne rešitve. Tako znanje je dobro organizirati v neke vrste bazi znanja, če ne zaradi drugega pa zaradi tega, da se ne odkriva tople vode vsakič, ko nekdo znotraj podjetja naleti na problem, ki ga je morda že nekoč rešil nekdo drug od kolegov.

Z OneNote si lahko tako izdelujemo zbirko postopkov, rešitev problemov, navodil in drugih koristnih informacij. Lahko tudi delamo zapisnike sestankov, ki jih potem lahko vsi udeleženci urejajo in dopolnjujejo. Za osebno uporabo pa OneNote lahko uporabimo kot priročen nakupovalni seznam.

Microsoft Teams

Kaj je: vse kar potrebuje uspešen tim za svoje delo

Glavne značilnosti: združuje večino Office 365 storitev na enem mestu.

Microsoft Teams je še ena izmed odličnih storitev v Office 365, ki trdno poveže skupine sodelavcev v podjetju. Dejstvo je, da ima na primer prodajni oddelek povsem drugačne potrebe po orodjih, kot jih imajo denimo uprava ali pa razvojni oddelek. Microsoft Teams je torej prilagojeno stičišče posamezne skupine v podjetju, tudi skupine, ki je nastala le zaradi sodelovanja na enem projektu.

V posamezne zavihke dodamo orodja, ki jih skupina najbolj potrebuje. V enem je na primer viden zapisnik sestankov skupine, v drugem razpredelnica z rezultati prodaje v preteklem dnevu, v tretjem na primer predstavitev novih prodajnih priložnosti in tako naprej. Skratka vse, kar skupina potrebuje in je bilo prej dosegljivo v različnih Microsoft Office storitvah in smo morali posebej odpirati portale, je sedaj dosegljivo prek enotnega spletnega mesta ali posebne aplikacije, nameščene v računalnikih.

9 dobrih razlogov za prehod na Office 365

Brez oklevanja lahko rečemo, da je Office 365 splet produktov in storitev, kot ga nima noben drug proizvajalec programske opreme, in kot tak spreminja svet poslovanja podjetij.

Zakaj je pametno razmišljati o tem, da bi vsaj del svojega poslovanja preselili v storitve, ki »živijo« v oblaku? Nanizajmo nekaj najbolj očitnih razlogov.

  1. Ne obremenjujte se z nakupom strežnikov, njihovim vzdrževanjem in stroški, ki jih ti predstavljajo. Office 365 je storitev v oblaku, kar pomeni, da ne potrebuje posebne strežniške infrastrukture na lokaciji podjetja. Seveda, če je vaš IT sistem kompleksen in želite integrirati rešitve »on-premise« (na vaši lokaciji) in storitve v oblaku, je tudi to možno. Na splošno pa velja, da je za mala podjetja selitev podatkov v oblak cenejša izbira, saj podjetju ni potrebno nabavljati posebne strežniške strojne opreme, ni potrebno plačevati za primeren prostor, kjer bo tak strežnik stal. Odpadejo torej tudi stroški električne energije za strežnik ter za hlajenje prostora, da ne omenjamo stroškov vzdrževanja in popravil strežnika. Življenjska doba običajnega strežnika je nekako med 5 in 7 let, nato pa se zgodba s stroški ponovi.
  2. Storitve v oblaku rastejo skupaj s podjetjem in imajo predvidljive stroške. Danes imate 10 sodelavcev, v prihodnjem mesecu jih imate lahko 30, nato se zaradi sezonske razbremenitve vaše podjetje skrči na 5 sodelavcev. Office 365 vam omogoča, da število licenc mesečno prilagajate dejanskemu stanju v podjetju. Vsakemu sodelavcu lahko dodelite to, kar potrebuje. Če potrebuje le poštni predal, bo dobil le tega, v primeru, da mora uporabljati še Office programe, mu, na primer, dodelite Office 365 Business Premium licenco, ki mu omogoča, da si na računalnik namesti tudi vse Office programe. Ceniki posameznih Office 365 storitev so javno objavljeni, se praktično ne spreminjajo in tako lahko zelo dobro predvidevate vse stroške, ki jih boste v podjetju imeli z uporabo Office 365.
  3. Delo od kjerkoli in kadarkoli. Predstavljajte si, da vaše mesto prizadene ujma, zaradi katere je vaše podjetje in ves kraj, kjer imate sedež podjetja, en teden brez električne energije. V primeru, da imate vse podatke le na strežniku, bo poslovanje pravzaprav paralizirano. S prehodom v oblak se zavarujete proti takšnim nevšečnostim, kajti do službenih podatkov v SharePoint portalu, v elektronski pošti, v storitvi OneDrive for Business lahko dostopate tudi z domačega računalnika. Ne nazadnje lahko v zasilno pisarno spremenite tudi najbližjo kavarno, ki ima elektriko in dostop do interneta.
  4. Selitev podatkov iz obstoječih sistemov je enostavna. Za nebolečo selitev podatkov iz najrazličnejših poštnih sistemov v Office 365 Exchange Online je poskrbljeno. Tudi podatki, ki jih imate v datotečnih sistemih strežnikov, se da enostavno prenesti v oblak.
  5. Office spletne aplikacije. Office 365 spreminja tudi delovna okolja, saj dela delovne procese narediti delovne procese čim bolj racionalne, brezhibne in tako omogoča skupinam, da še boljše in bolj preprosto sodelujejo. Prek spletnih aplikacij lahko sodelavci hkrati oblikujejo in spreminjajo dokumente, ne da bi pri tem motili eden drugega. Poleg tega pa Office spletne aplikacije (Word Online, Excel Online, PowerPoint Online, …) postajajo iz dneva v dan bolj zmogljive in tudi po funkcionalnostih vedno bolj dohitevajo aplikacije, ki so na voljo za namestitev v računalnik.
  6. Še nikoli niste imeli tako velikega poštnega predala. Glede na to, da vsi radi shranjujemo vso elektronsko pošto, ki smo jo prejeli, je mnogokrat do sedaj prihajalo do situacije, ko je poštni predal postal enostavno premajhen in smo morali poskrbeti za »arhiviranje«, kar je dejansko pomenilo, da smo elektronsko pošto, ki je bila razmeroma varno shranjena na strežniku, umaknili v ločeno datoteko, ki je bila shranjena na disku uporabnikovega računalnika, s tem pa podvržena najrazličnejšim dejavnikom tveganja, ki lahko povzročijo izgubo podatkov. V Office 365 se to praktično ne more več zgoditi, saj ima vsak uporabnik na voljo 50 GB velik poštni predal, kamor lahko prihajajo posamezne priponke do velikosti 150 MB. Če pa bi se slučajno zgodilo, da je to premalo, lahko uporabnik svoje podatke dejansko arhivira v posebno shrambo, kjer mu je na voljo še dodatnih 50 GB. Arhiv tako ostane v oblaku in je še dodatno zaščiten pred morebitno izgubo.
  7. Programska oprema in storitve se redno posodabljajo. Naročniki na Office 365 imajo možnost, da namestijo zadnjo različico Office paketa in pripadajočih programov, kar pomeni, da se v podjetju lahko izognete vzdrževanju starejših različic Office programov (od verzije 2003, 2007, 2010, 2013 itd.) ter vsem sodelavcem omogočite uporabo najnovejše programske opreme.
    In ne samo programska oprema, tudi storitve se posodabljajo (in dodajajo nove) in iz dneva v dan omogočajo uporabnikom več. Na spletni povezavi (https://products.office.com/en-us/business/office-365-roadmap) lahko najdete več informacij o tem, na čem Microsoftovi inženirji trenutno delajo, kaj so ravnokar dodali v Office 365, kaj so popravili, dopolnili.
  8. Ni več težav z licenčno skladnostjo. Razumevanje licenčnih modelov Microsoft produktov ni mačji kašelj, saj gre za zapleten sistem in vsak produkt se da pri Microsoftu kupiti v različnih prodajnih kanalih, ki za seboj potegnejo tudi povsem praktične omejitve. Za primer naj navedemo, da licenca DSP – nakup ob novem računalniku – ni prenosljiva na drug računalnik, denimo, med tem, ko FPP – Full Package Product – licenca je. Office 365 prinaša izjemno poenostavitev teh licenčnih pravil. Office 365 naročnine, ki vsebujejo tudi programsko opremo za namestitev (programi iz zbirke Office – Word, Excel, …),  dovoljujejo, da uporabnik namesti programe na 5 svojih (!) računalnikov, 5 telefonov in 5 tablic. Pozor: to ne pomeni, da boste z dvema licencama pokrili računalnike desetih sodelavcev. Vsak uporabnik mora imeti svojo licenco.

Upravljanje s podatki, zaščita pred izgubo podatkov in skladnost z GDPR. Podjetje obstane ali pa propade na podatkih, ki jih ima ali pa izgubi. Storitve Office 365 so skladne z najnovejšo EU uredbo GDPR (General Data Protection Regulative), ki prične veljati s 18.5.2018, ne glede na to ali bodo posamezne države do takrat sprejele lokalno zakonodajo, ki bo urejala področje varovanja osebnih podatkov.

Office 365 za podjetja

Office ponuja orodja, ki jih potrebujete, da doma ali v službi naredite, kar je treba, z namiznim računalnikom, v spletu ali z drugo napravo.
Uporabnik lahko Office 365 namesti:
▪ na 5 računalnikov (PC ali Mac),
▪ na 5 tabličnih računalnikov in
▪ na 5 pametnih telefonov.

Office 365 lahko uporabljate kjer koli, kadar koli in v kateri koli napravi.

Office Online omogoča uporabo v spletu, z OneDrive delite in shranite datoteke, uredite skupne koledarje, opravila…
Polna različica nameščenih Officeovih programov Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Publisher in OneNote (razen Business Essentials).

OFFICE 365 BUSINESS ESSENTIALS

4,20€ na uporabnika/mesec, letni načrt

OFFICE 365 BUSINESS

 

8,80€ na uporabnika/mesec, letni načrt

OFFICE 365 BUSINESS PREMIUM

10,50€ na uporabnika/mesec, letni načrt

Namizne in mobilne aplikacije sistema Office 2016

Ni vključeno

Storitve Office 365

Exchange OnlineMicrosoft TeamsOneDrive za podjetjaSharePoint OnlineSkype za podjetja
  • Gostovanje poslovne e-pošte z nabiralnikom velikosti 50 GB
  • Naslovi e-poštne domene po meri (ime@vasepodjetje.com)
  • Spletna različica Outlooka, Worda, Excela in PowerPointa (namizne različice programov niso vključene)
  • Ena licenca vključuje 5 telefonov, 5 tabličnih računalnikov in 5 računalnikov s sistemom Windows ali računalnikov Mac na uporabnika
  • Shramba velikosti 1 TB in skupna raba datotek
  • Največ 300 uporabnikov
  • Microsoft Teams je delovni prostor, namenjen klepetanju, v katerem so združeni vsi ljudje, vsebina in orodja, ki jih skupina potrebuje za izboljšanje sodelovanja in učinkovitosti.
  • Videokonference v visoki ločljivosti s Skypom za podjetja*
  • Telefonska in spletna podpora 24 ur na dan in 7 dni v tednu

Namizne in mobilne aplikacije sistema Office 2016

OutlookWordExcelPowerPointOneNotePublisherAccess

Storitev Office 365

OneDrive za podjetja
  • (Gostovanje poslovne e-pošte ni vključeno)
  • Namizna različica sistema Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint in Access
  • Spletna različica Worda, Excela in PowerPointa
  • Ena licenca vključuje 5 telefonov, 5 tabličnih računalnikov in 5 računalnikov s sistemom Windows ali računalnikov Mac na uporabnika
  • Shramba velikosti 1 TB in skupna raba datotek
  • Največ 300 uporabnikov
  • Telefonska in spletna podpora 24 ur na dan in 7 dni v tednu

Namizne in mobilne aplikacije sistema Office 2016

OutlookWordExcelPowerPointOneNotePublisherAccess

Storitve Office 365

Exchange OnlineMicrosoft TeamsOneDrive za podjetjaSharePoint OnlineSkype za podjetja
  • Gostovanje poslovne e-pošte z nabiralnikom velikosti 50 GB
  • Naslovi e-poštne domene po meri (ime@vasepodjetje.com)
  • Namizna različica sistema Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint in Access
  • Spletna različica Outlooka, Worda, Excela in PowerPointa
  • Ena licenca vključuje 5 telefonov, 5 tabličnih računalnikov in 5 računalnikov s sistemom Windows ali računalnikov Mac na uporabnika
  • Shramba velikosti 1 TB in skupna raba datotek
  • Največ 300 uporabnikov
  • Microsoft Teams je delovni prostor, namenjen klepetanju, v katerem so združeni vsi ljudje, vsebina in orodja, ki jih skupina potrebuje za izboljšanje sodelovanja in učinkovitosti.
  • Videokonference v visoki ločljivosti s Skypom za podjetja*
  • Telefonska in spletna podpora 24 ur na dan in 7 dni v tednu

EXCHANGE ONLINE(PAKET 1)

3,40€ na uporabnika/mesec, letni načrt

EXCHANGE ONLINE(PAKET 2)

6,70€ na uporabnika/mesec, letni načrt

Storitve Paketa 1

  • Vsak uporabnik dobi nabiralnik s 50 GB prostora za shranjevanje in lahko pošilja sporočila, ki niso večja od 150 MB.
  • Uporabniki lahko s storitvijo Exchange Online povežejo podprte različice Outlooka in tako uporabljajo zmogljive programe, ki jih že poznajo.
  • Outlook v spletu za spletni odjemalski dostop omogoča izvrstno izkušnjo brskalnika, ki je podobna izkušnji polnega odjemalca za Outlook.
  • Osredotočite se na najbolj pomembna sporočila z mapo »Šara«, ki uporablja strojno učenje za čiščenje mape »Prejeto« in nastavi pravila, ki ustrezajo vašemu načinu dela.
  • Primerjajte koledarje in načrtujte srečanja ter dostopajte do funkcij sodelovanja, vključno s koledarji v skupni rabi, skupinami, globalnim seznamom naslovov, zunanjimi stiki, opravili.
  • Primerjajte koledarje in načrtujte srečanja ter dostopajte do funkcij sodelovanja, vključno s koledarji v skupni rabi, skupinami, globalnim seznamom naslovov, zunanjimi stiki, opravili.
  • Samodejno premaknite stara sporočila v arhiv na mestu uporabe in tako poskrbite, da bo vaša mapa »Prejeto« ostala pregledna.

Storitve Paketa 2

  • Izkoristite prednosti neomejene shrambe (100 GB shrambe za primarni nabiralnik uporabnika in neomejena shramba za arhiv na mestu uporabnika
  • Uporabniki lahko s storitvijo Exchange Online povežejo podprte različice Outlooka in tako uporabljajo zmogljive programe, ki jih že poznajo.
  • Outlook v spletu za spletni odjemalski dostop omogoča izvrstno izkušnjo brskalnika, ki je podobna izkušnji polnega odjemalca za Outlook.
  • Osredotočite se na najbolj pomembna sporočila z mapo »Šara«, ki uporablja strojno učenje za čiščenje mape »Prejeto« in nastavi pravila, ki ustrezajo vašemu načinu dela.
  • Primerjajte koledarje in načrtujte srečanja ter dostopajte do funkcij sodelovanja, vključno s koledarji v skupni rabi, skupinami, globalnim seznamom naslovov, zunanjimi stiki, opravili.
  • Primerjajte koledarje in načrtujte srečanja ter dostopajte do funkcij sodelovanja, vključno s koledarji v skupni rabi, skupinami, globalnim seznamom naslovov, zunanjimi stiki, opravili.
  • Samodejno premaknite stara sporočila v arhiv na mestu uporabe in tako poskrbite, da bo vaša mapa »Prejeto« ostala pregledna.
  • Z zadržanjem na mestu lahko ohranite izbrisane in urejene elemente primarnih nabiralnikov uporabnikov in arhivov na mestu uporabe.
  • Izkoristite prednost gostovanih storitev sistema poenotenega sporočanja, ki omogoča sprejem klicev, uporabniški vmesnik za klicanje in zmogljivosti samodejnega odzivnika podjetja.
  • Nadzorujte zaupne poslovne podatke z vgrajenimi pravilniki preprečitve izgube podatkov na osnovi predpisanih standardov, kot sta PII in PCI, ki s temeljito analizo vsebine omogočajo prepoznavanje, nadzor in zaščito zaupnih podatkov.

Povpraševanje

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.
0